PREVIOUS EXHIBITION
Artista Individual
fecha
fecha
This is some text inside of a div block.

The rich text element allows you to create and format headings, paragraphs, blockquotes, images, and video all in one place instead of having to add and format them individually. Just double-click and easily create content.

A rich text element can be used with static or dynamic content. For static content, just drop it into any page and begin editing. For dynamic content, add a rich text field to any collection and then connect a rich text element to that field in the settings panel. Voila!

Headings, paragraphs, blockquotes, figures, images, and figure captions can all be styled after a class is added to the rich text element using the "When inside of" nested selector system.

This is some text inside of a div block.
AYRTON. Cuatro exposiciones por Armando Andrade Tudela, Nina Canell, FOS y Tania Pérez Córdova.
Tania Pérez Córdova
Fos
Nina Canell
Armando Andrade Tudela
Apr
Aug
EXPOSICIÓN PERMANENTE
Tania Pérez Córdova
Fos
Nina Canell
Armando Andrade Tudela
Hoja
de sala

Bajo una lógica expositiva que buscará reflejar el trabajo artístico y cuestionar las posibles alternativas para presentarlo, la muestra reunirá el trabajo de cuatro artistas —Armando Andrade Tudela (Lima, 1975), Nina Canell (Växjö, Suecia, 1979), Tania Pérez Córdova (Ciudad de México, 1979) y FOS (Copenhague, 1971)— y su colaboración para realizar una exposición individual dentro de un contexto colectivo. Durante un proceso previo a la apertura de la muestra, artistas y curadores se adentraron en un intercambio abierto y compartido con el propósito de construir un lenguaje común, generando una dinámica en la que una idea se transforma en un objeto de arte y posteriormente en una exposición. Este modelo de trabajo involucra negociaciones entre el trabajo individual y los desarrollos colectivos, que pueden dar forma, pervertir o enriquecer los resultados a exhibirse, generando una lógica que permite cuestionar la misma experiencia expositiva.

patrocinada por: